Sokolovská 126/40, Karlín, 186 00 Praha 8

Účinné od: 19. 6. 2025

I. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) vydává Růžová mašinka z. ú., IČO: 19462956, se sídlem na adrese Sokolovská 126/40, Karlín, 186 00 Praha 8, zapsaný v rejstříku ústavů vedeném Městským soudem v Praze (dále též „Růžová mašinka“). * Kontaktní údaje: * Email: [email protected] * Telefon: 605 210 611 (Lucie Szakál, ředitelka)

1.2. Tyto VOP upravují práva a povinnosti mezi námi jako poskytovatelem služeb (dále jen „Poskytovatel“) a Vámi jako jejich objednatelem a odběratelem (dále jen „Objednatel“).

1.3. VOP tvoří nedílnou součást smlouvy o poskytnutí služeb (např. workshopů, seminářů, vzdělávacích akcí, poradenství a dalších služeb dle aktuální nabídky), která je uzavírána mezi Poskytovatelem a Objednatelem. Smlouva může být uzavřena písemně, prostřednictvím e-mailu, online objednávkového formuláře nebo jinými prostředky komunikace na dálku.

1.4. Učiněním objednávky Objednatel potvrzuje, že se s obsahem těchto VOP seznámil, bez výhrad je akceptuje a souhlasí s nimi.

II. Objednání služeb

2.1. Služby lze objednat prostřednictvím objednávkového formuláře na našich webových stránkách, e-mailem nebo jiným způsobem dle aktuální nabídky. Objednatel je povinen vyplnit veškeré požadované údaje pravdivě a úplně. Před odesláním objednávky je Objednatel povinen zkontrolovat správnost zadaných údajů.

2.2. Odesláním objednávky vzniká návrh na uzavření smlouvy. Přijetí (akceptaci) objednávky a tím i uzavření smlouvy Vám potvrdíme samostatnou e-mailovou zprávou.

2.3. Objednatel je povinen nám poskytnout veškeré podklady a informace nezbytné k řádnému poskytnutí objednaných služeb, a to nejpozději 4 pracovní dny před sjednaným termínem plnění, není-li dohodnuto jinak. V opačném případě neodpovídáme za zpoždění nebo nemožnost poskytnutí služeb.

III. Průběh a organizace služeb

3.1. V zájmu zajištění co nejvyšší kvality poskytovaných služeb si vyhrazujeme právo omezit počet účastníků na našich akcích.

3.2. Vyhrazujeme si právo zrušit konání akce z vážných organizačních nebo provozních důvodů. V takovém případě budeme všechny přihlášené účastníky neprodleně informovat a nabídneme jim náhradní termín, případně vrátíme uhrazenou cenu v plné výši.

3.3. V případě nevhodného chování účastníka, které by narušovalo průběh akce, ohrožovalo majetek nebo zdraví ostatních účastníků, je zástupce Růžové mašinky oprávněn takovou osobu z akce bez náhrady vykázat. Povinnost uhradit sjednanou cenu tím není dotčena.

IV. Cena služeb a platební podmínky

4.1. Cena služeb je uvedena v naší aktuální nabídce na webových stránkách nebo sdělena individuálně. Nejsme plátci DPH, všechny ceny jsou konečné.

4.2. Odesláním objednávky vyjadřuje Objednatel souhlas s cenou uvedenou u objednávané služby.

4.3. Cena je splatná na základě faktury (daňového dokladu) se splatností 14 kalendářních dnů, není-li uvedeno jinak.

4.4. Platba se provádí bankovním převodem na účet uvedený na faktuře. Za den úhrady se považuje den připsání částky na náš bankovní účet.

V. Storno podmínky

5.1. Zrušení objednané služby je možné pouze písemně či prokazatelně e-mailem za následujících podmínek: * Více než 14 kalendářních dnů před konáním akce: storno je bez poplatku. * 14 až 8 kalendářních dnů před konáním akce: storno poplatek činí 50 % z celkové ceny. * 7 a méně kalendářních dnů před konáním akce nebo v případě neúčasti bez omluvy: storno poplatek činí 100 % z celkové ceny.

5.2. Ředitelka Růžové mašinky z. ú. má právo storno poplatek z opodstatněných důvodů (např. nemoc doložená lékařským potvrzením) prominout nebo snížit.

5.3. Je možné za sebe vyslat náhradníka. Tuto změnu je nutné nám oznámit e-mailem nejpozději 24 hodin před zahájením akce. V takovém případě se storno poplatek neúčtuje.

VI. Odpovědnost a reklamace

6.1. Naše služby poskytujeme s maximální odbornou péčí. S ohledem na jejich charakter (vzdělávací a poradenský) však neneseme odpovědnost za to, jak Objednatel nebo účastník akce využije získané informace a doporučení v praxi.

6.2. Případné reklamace kvality služeb je nutné uplatnit písemně bez zbytečného odkladu po jejich zjištění, nejpozději však do 7 dnů od poskytnutí služby. Reklamace budou řešeny individuální dohodou.

VII. Ochrana duševního vlastnictví

7.1. Veškeré materiály, texty, fotografie a další obsah poskytnutý v rámci našich služeb nebo zveřejněný na našich webových stránkách je duševním vlastnictvím Růžové mašinky z. ú. nebo máme oprávnění jej užívat.

7.2. Jakékoliv šíření, kopírování nebo jiné využití těchto materiálů bez našeho předchozího písemného souhlasu je zakázáno.

VIII. Ochrana osobních údajů

8.1. Zpracování osobních údajů probíhá v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a souvisejícími právními předpisy České republiky.

8.2. Shromažďujeme a zpracováváme pouze ty osobní údaje (zejména jméno, příjmení, e-mail, telefonní číslo), které jsou nezbytné pro účely uzavření a plnění smlouvy, tj. pro zajištění vaší účasti na našich akcích a pro související komunikaci.

8.3. Podrobné informace o zpracování osobních údajů, včetně vašich práv jako subjektu údajů, jsou uvedeny v samostatném dokumentu „Zásady zpracování osobních údajů“, který je dostupný na našich webových stránkách.

8.4. Odesláním objednávky berete na vědomí informace o zpracování osobních údajů obsažené v uvedeném dokumentu.

IX. Závěrečná ustanovení

9.1. Právní vztahy neupravené těmito VOP se řídí platnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem.

9.2. Případné spory budou řešeny primárně smírnou cestou. Nebude-li dohoda možná, budou spory řešeny u příslušného soudu v České republice.

9.3. Růžová mašinka si vyhrazuje právo tyto VOP v přiměřeném rozsahu měnit. O případných změnách budeme informovat na našich webových stránkách.

9.4. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 19. června 2025.